úterý 29. prosince 2015

DOBRé RáNo


Každé ráno já navlékám myšlénky
Snažím se, jak drobné korálky
Nutím se, piju mléko
Oblékám myšlénky jak tílko
Až uslyším po chvilce
Mama mía už zas nejsem
Nezlobím se, jak pírko.

Svlékne se a dál pobíhá
Tu všude kolem do okolem
Jak běhá, bouchá se i do kolen
Všude kolem a je celá nahá
A já odlétám má drahá.

Stačí mi, o tom žádná
Ta jedna jediná
A ke všemu, není-li prázdná
Ta je jen jedna jediná
Ta jen moje, oběžná dráha.

Oblékám se a sem tam
Mě lehce zašimrá tu i tam
Myšlénka, žeby i tílko
Oblékám se, nezbytné tričko
Ohlížím se, stále je tu
A všude pobíhá to tílko
Lehce se komíhá.

Už zbývá mi jediné, pusa
Na stole zůstává mlíko
A pak už jen zbývá jedině
Na mlíko nasadit víčko
Všem dobré ráno, pusa
A jde se, venku je mlíko.

#DoBréRANko #HoWgH ;-)

Žádné komentáře: